Stilikonerna för kvällen

De har framträtt ihop många gånger kraftkvinnorna Cher och Tina. Men detta var fan det glammigaste klippet av dem tror jag. Tack för det Agnes B. Förutom deras fantastiska klänningar och röster då, har inte Cher så sinnessjukt snygg frisyr??? Ge mig lite bättre gener eller ja löshår, ett års tillväxt och en superfrisör så e jag där i platinablond version.

Här snackar vi starquality perfekt inramad i glamstass. Exakt såhär önskar jag att jag skulle se ut ikväll. Men det kommer jag inte. Sprungit runt med Ozzy på stan hela dan. På jakt efter något glammigt som gnistrar. Men som så ofta annars sedan slutade i svart/vitt och punkigt.

Men till inflyttningsfesten i kväll kommer jag ha glamouren i sinnet men magtröjan i svart på mig. Står sen i valet mellan Babel och A guy called Gerald eller Tama Sumo på Inkonst. Hmm vi får se, hoppas ni har en glammig kväll!

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

