Premiär: Musikguiden i P3 med Sandra Mosh

Ja som ni kanske märkt så har jag nu övergått till mitt dj-namn – Sandra Mosh. Detta byte av namn har nu implementerats i en egen dj-show på fredagar, och ja det är premiär IDAG!!!

Så sjukt roligt, men jävlar vad stressigt det har varit = varför jag inte bloggat om det tidigare… Men idag är det premiär, 21-23 spelar jag en massa favourites från 2010. Första timmen ägnas främst åt housen, allt från den mer stillsamma, chillade deephousen till mer kommersialiserad tech house. Andra timmen tillägnas technon. Mycket mörkt, mycket bas och dystra mansröster och kvinnliga stön, precis som jag vill ha det.

Så guuuud glöm inte å lyssna! 21-23 i P3 tonite. Till och med mamma & pappa ska lyssna och där snackar vi inte dansmusiksfantaster direkt. Men jag föreslog för mamma att hon i alla fall kunde göra ett försök att somna, stilla vaggandes till den tyska basgången.

Såhär såg det ut när vi marknadsförde vårt radioprogram Electron för mååånga år sen nu. Nämnde jag att den franska electrovågen skölj över Sverige just då eller kan man möjligen ana det?

17 kommentarer

Filed under Musique, Sandra spelar skivor

17 responses to “Premiär: Musikguiden i P3 med Sandra Mosh

  1. Jag lyssnade på ert första Electron och jag tänker sannerligen lyssna på P3 ikväll. Jag ser det som en musikhistorisk milstolpe.

  2. bertil

    hahaha milstolpe!?

    ja då har sannerligen p3 gått ner sig ännu mer om du kallar det här för en milstolpe.

    jag sitter och lyssnar nu och det jag hörär rena skiten.

  3. Fy fan vad coolt Sandra! Du är grym. Jag flyttar imorgon bitti så passar perfekt med personlig DJ när jag grejar med alla lådor och är lite smått salongsberusad! heh puss!

  4. @bertil: ett hett tips är att stänga av radion.

  5. Esau: din kommentar var fantastisk och gjorde mig jätteglad!

    bertil: trist att det definierades som skit för dig, men du får gärna berätta vad du hade velat höra istället? Alltid bra med input liksom🙂

    Marlin: Tack fina du! Hoppas flyttningen gick lite mindre smärtfritt då😉

  6. Missade dessvärre det, men sätter mina framtida inkomster på att det var magiskt.

    Den bilden minns jag! Så jefla snyggt!

  7. Lisa

    Grymt bra program i p3 i frdags! Har lyssnat på det om och om igen under hela helgen. Var kan man hitta låtlista?

  8. Rolf Royce

    Riktigt bra program 15/4!!!

  9. DJSounDOG

    Tack som f*n för igår fröken Mosh!🙂 Créme de la créme !😀

  10. DJSounDOG

    edit: för programmet 29e april dvs😀

  11. DJSounDOG

    hur fan kunde ja hamna såhär galet då? gammel som gatan denna tråden juh:/ aja hoppas det läses ändå😉 trogen ny följare här iaf🙂

  12. Tolje

    Fridens tösen!
    Ingen house man här precis,men ikväll ler jag med hela ansiktet innanför lurarna viskandes till mig själv-I natt får jazzen vila🙂.Underbart mixat!!!
    Sluter ögonen och bugar – tack!

  13. Tolje

    Jodå hahahaha…jag missade datumet på tråden jag med men så kan det bli.

Kommentera

