Junip – Näckrosdammen

Alla på Facebook, eller låt oss säga väldigt många i alla fall, hetsar om solsidan solsidan solsidan. Åhhh bara en timme kvar, OMG kvällen avsnitt är så jävla fett, det såg jag på TV4premiummaximumsuperplus redan förra veckan.

Jag har fortfarande inte riktigt fattat grejen med programmet då jag har svårt att relatera till småbarnsöverklassfamiljeliv. Men jag lovar att jag ska ge det en chans och faktiskt titta ikväll, två fantastiska kvinnor måste i alla fall göra det värt i 30 minuter. Ursäktar min bittra ton, är lite smådeppig idag, kanske på grund av storstädningen som sög musten ur mig.

Hur som helst tycker jag att nya Junipsingeln Näckrosdammen passar mitt söndagsmode utmärkt. Det saknas bara smattrande regn mot fönstret. DÅ vore min kväll fulländad.

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

