Sandra Mosh #4 – med en touch av breaks och electro

Åhh jag är snurrig men nu väääldigt glad över att vara hemma. Har varit en produktiv dag ändå.
1 Researchat Albin Gromer
2 träffat Albin Gromer
3 gästat Brunchrapporten
4 blivit beaten i deras nyhetsquiz
5 trots förlusten lyckats hylla min pappa på typ bästa sändningstid för att han kom på mitt dj-namn
6 lekt med min nya (och första!!!) jobbtelefon (samt råkat ringa upp ett gäng nummer jag verkligen inte avsett av ringa)

Kvällens radioshow blir lite knäpp. Lite schizofren med en galen blandning av allt från hårda electrobeats till breaks och poppiga remixer av till exempel Phoenix.

Superfina Rainbow arabia, photo: Elena LaCuesta

Superfina Rainbow arabia, photo: Elena LaCuesta

Några jag är smått förälskade i för tillfället är Rainbow arabia. Fantastisk duo som släpps på KOMPAKT. I kvällens show spelar jag Sequenced, men för guds skull du får inte heller missa Without you. Fantastisk electropop. Kommer till Debaser den 13:e april. Hej och välkomna jag kommer.

Men lyssna ikväll då. Så klart. 21-23 i P3! Sen ska jag till en studio, sätta mig i en soffa och titta på när männen arbetar med el och liknande. Sen kanske det blir lite musikproduktion. Låt oss hoppas på det.

Lämna en kommentar

Filed under Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

