Sandra Mosh #6 och KILOTON

Världens bästa kvinna idag: Ellen Allien, foto: Axl Jensen

Världens bästa kvinna idag: Ellen Allien, foto: Axl Jensen

Det har varit en sjuk jobbvecka med prestationsångest och annan ångest som sipprat ut genom öron, ögon och huvud. Men nu är det helg i alla fall och det firar jag med att som vanligt sända mixshow och festa till det efteråt🙂

I kvällens program inleder jag med min Världens bästa låt idag. Den är bra i sitt original, men OMFG i den här remixen når den nya, ljuva höjder!

Ja men förutom den då så blir det ganska mycket disco, en konstant rörelse i cheesyness, nästan lite väl på gränsen ibland. Nej det här va ingen bra dag att formulera ett blogginlägg. Jag lämnar det där. Lyssna ikväll 21-23🙂

Sen ska jag vidare till Babel och Kiloton. En fantastisk blandning av en massa människor jag tycker om, som dessutom råkar vara dj’s och ha fantastisk musiksmak! Patrick Siech, Miss Dilemma, High life och Per Hammar. Gudars vilken pepp!

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique

Kommentera

