HELGEN: Sandra Mosh – Ladyfest – Malmö – La Fleur – Inkonst – Ladyfest – Gbg – La Fleur – Yaki-Da

Jag har blivit så sjukt dålig på att blogga nu igen. Medan jag funderar över var i problemet ligger så kan jag i alla fall redan nu börja hylla helgen som kommer.

Den inleds på fredagen med, eller vänta – den kan egentligen ses börja i kväll i Malmö då Rainbow arabia kommer till stan, wiiii, de brukar låta ungefär så här numera:

Men alltså. Sen på fredag kommer jag i fredagsmixen köra två timmar electro. Det kommer bli helt insane. Electro från några år tillbaka. Tänk ungefär så här:

ladyfestmalmöinkonst

Sen spelar jag på Ladyfest Malmös tillställning på Inkonst. 01-03 spelar jag inne i lilla rummet, medan La Fleur blastar stora golvet. Jag kommer jobba mer åt en loungig stämning. Tänk ungefär så här:


poster_ladyfest_2011_gbg

På lördag tar jag tåget upp till Göteborg och joinar istället Ladyfest Göteborg för en dans. Eller flera. Där kommer bezta festen äga rum på Yaki-Da och jag spelar 00-02, och då som warm-up till La Fleur som spelar efter mig. Då tänker vi oss kanske mer den här:

Ja där har du min vecka i alla fall i en hyfsat pedagogisk beskrivning ändå tycker jag. Missa inte bästa helgen på länge. Alltså så klart. Förutom att jag och Sanna kommer dyka upp både i Malmö å Göteborg och sprida glädjens house så är det så sjukt mycket grymma tjejer med och gör coola grejer, kolla in postrarna liksom så fattar du! Bisou.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Konsert, Ladyfest, Musique, Resor, Sandra spelar skivor

Kommentera

