25 hour of mayhem

25 hour people poster

åhhh är riktigt jävla sunk-dekig – på det bra sättet. En lösögonfrans har trillat av, mascaran har smetats ut och min kropp osar svett/öl/färja. Åh underbara helg som man aldrig önskade skulle ta slut. Kan inte tagga alla jag vill som gjorde den så fantastisk, men ni vet vilka ni e ♥

Det där ovan skrev jag innan jag somnade ovanpå datorn i söndags kväll, helt slut efter en intensiv helg i Stockholm/ute på havet. Tänkte med några små bilder och filmer visa hur fint det va även om jag va rätt dålig på att komma ihåg å fota.

Vårt favoritgolv blev – kanske ändå lite oväntat – All out dubsteps golv. De slaktade båten. Flera gånger om.

Daniel, Johanna å Patrick

Dag två av fest på färja

Kort paus för lek på land i lägenhet med bästa hunden.

Jag & Kit & skrev

Jag & Kit leker i skrev

Efter hundlek vidare till efterfest på under Bron där jag spelade lite house.

Jag på Under Bron

Jag leker med Pioneer på Under Bron

Efterfest efter efterfesten med James Ruskin

Efterfest efter efterfesten med James Ruskin

Efterfest efter efterfesten med James Ruskin

Efterfest efter efterfesten med James Ruskin med Kimono. Att se så mycket folk dansa vid 07 i Sverige känns inte så vanligt förekommande –> underbart

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

