Herman Dune – Tell me something I don’t know (The video)

Nu ska jag snart åka upp till Stockholm – igen – för lite redaktionsmöte. Hittade den här sjukt söta videon som jag tänkte kunde passa som tåg-låt för dagen. Inte världens bästa låt tycker jag väl egentligen, men videon är så barnsligt förtjusande att låten förstärks en hel del. Jag satt och log som en idiot i sex minuter och tretton sekunder. Djur, mumintroll, fluffiga blå monsterliknande gubbar. Jag älskar dem. Varför hyckla liksom?

Herman Dune – Tell Me Something I Don’t Know from City Slang on Vimeo.

1 kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

One response to “Herman Dune – Tell me something I don’t know (The video)

  1. & Don Draper klädd som indierocksnubbe från typ Nashville!❤

Kommentera

