Malmö/Lund/Köpenhamn i helgen!

Hacienda poster

Alltså jag började den här dagen sjukt oväntat. Om du känner mig, eller bara har en aning om hur jag e så vet du att jag inte e den som e den som går upp vid 09 en lördag. Jag är inte heller den som e den som väljer att springa 09 en lördag. Men idag var det jag. Och det var helt underbart faktiskt. Solen i ögonen och svetten rinnandes ner för ryggslutet. Smaskigt.

Och det här var en perfekt början på dagen. Har två gigs idag som jag tänkte förbereda nu. Först spelning i Folkets park i Malmö. Ett tjusigt samarbete mellan Distortion, Full Pull som de kallar HELLØ MALMØ. Det här va lite av en bokning i sista minuten då Sanna La Fleur va tvungen att ställa in då hon kör releasefest för sitt nya släpp på Powerplant å va tvungen att jobba med det.

Men ja det var smickrande så klart, och blev första gången jag bad om att få spela först! Så det blir jag som börjar vid 16, spelar väl ungefär till 17. Sen uppiffning och tåget in till Lund och Hacienda!!! Värmer för Anthea på stora golvet, det kommer bli rätt djupt och housigt förstås, men allra mest kommer det å va gött. Det vet du.

Och som sagt. Hoppas hinna in till Köpenhamn efteråt sen för Jesper Ryoms releasefest för Powerplant. Jippie Yay!

Mycket events nu. Ska lägga ner nu. Hoppas vi ses ute i solen! Tips: fira in denna soliga lördag med den här soliga melodin!

2 kommentarer

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

2 responses to “Malmö/Lund/Köpenhamn i helgen!

  1. Gäddmiddag!!!

    Musikguiden i P3 med DJ Sandra Mosh
    Fredag 20 maj 2011 kl 21:03

    Tracklist för låt min 12 och 16 =) skulle va fett. Tack!!!

Kommentera

