Photoshoot #1

Vaknade upp lite lagom seg när klockan ringde vid 10:00. Efter gårdagens spelning med tillhörande mängd med kvällens drink på Klaffbron var det inte helt smärtfritt att ta sig upp. – Tack alla som kom förresten – hade så himla roooolit!

Men i alla fall. Jag tog mig upp, bryggde lite kaffe och i true modelstyle åt jag typ ris. Jag duschade och begav mig mot bussen mot pressbilds-photo-shoot! Jag har modellat lite tidigare, men har aldrig styrt upp ett projekt som det här. Men det var väl egentligen så att jag insåg att jag va omgiven av en massa inspirerande tjejer och kom på den briljanta idén att om man sammanställer dem så borde det forma något av ett BOOM.

Så bakom kameran stod Kristin – in charge of make-up va Sandra och Hannah stod för styling/tillverkning av klänningen. Klänningen som jag hetsade om skulle va så djup som möjligt i ryggen och som därför hela tiden gränsade mot cracken. Nåt som iofs va positivt för jag tvingades sträcka på mig. Mycket.

Jag tänker nog inte avslöja så mycket mer. Känns trist att visa upp för mycket innan allt e färdigt. Men kan iaf meddela att det blev sju intensiva timmar med galna lösögonfransar, sadistisk maskering, krossat glas och en sönderfrusen kropp jag liknar vid min. Men herregud vad kul, jag vill ta pressbilder var dag ♥

Hannahs långklänning

Jag bad Hannah att fixa ett litet släp och fick en brudklänning❤

Kristin hoppar fram och tillbaka för att få inspiration till location

Kristin hoppar fram och tillbaka för att få inspiration till location

Hannahs weapons of choice

Hannahs weapons of choice

Sandra river upp Sandras rygg

Sandra river upp Sandras rygg

Beautiful lashes

Beautiful lashes

Lämna en kommentar

Filed under Mode

Kommentera

