Sandra Mosh #16 – the Gagashow

Oh får inte missa. Kommer så klart köra två timmars dansmusik i radion i kväll.

Lite annorlunda ikväll då det blir väsentligt större mängder electro house än det någonsin varit! Och ja det är väl lite mer kommersiellt än det brukar vara. Förra veckan var det stillsam house och stundtals krånlig deep house. Kvällens show är förutom mer kommersiell även präglad av ett kvinnligt tema. Eller det har snarare ett tema som kretsar till en alldeles speciell kvinna som jag maskerade mig som på en maskerad för nån vecka sen.

Det blir en massa remixer av hennes låtar, blandat med ett gäng Mad decentartister och annan electro och skränig house. Extremt upplyftande inför helgen kan jag tycka. 21-23 i P3 givetvis. Mycket nöje.

Ja men och OBS. Glöm inte att likea min DJ-page🙂

2 kommentarer

Filed under Musique, Sandra spelar skivor

2 responses to “Sandra Mosh #16 – the Gagashow

  1. Näjt

    Hej Sandra har bara en snabb fråga och kanske en önskan:) skulle du inte kunna börja slänga ihop en schysst spotify playlist som man hade kunnat följa? följer juh dig nu via p3.
    Tack!

    • Men hej! Ja alltså det har jag verkligen tänkt å göra, men har så mycket att jag haft svårt att få tid till det. Men absolut, ska försöka få in det i planeringen snart. Kul att höra att det e nåt du skulle gilla🙂

Kommentera

