BABEL + PRAISE THE LORD + ME + 22 JUNI = TRUE

Spelar på tjusiga klubben Praise the lord på onsdag. Ja mitt i veckan, känns helt rätt att påbörja nån form av semi-midsommarfirande redan då eller?

Blir en crazy blandning av musik från hip hop med M.E.S.S. & Common strangers till electro house å annat houseinspirerat med mig å Woo Banger. Ska bli xtremt spännande. Jag tänker mig något åt det techiga hållet:

Lite mer tech och electro än deep känns passande… är till och med för ovanlighetens skull sugen på electroskrän. Tror resultatet kommer bli en spelning med galna mängder energi och Praise the lord kommer att va ett ypperligt tillfälle att flippa ut. Kan möjligen ha hunnit ikläda mig mitt nya lila hår också.. ohh la la

Men skulle crowdet vara lite lugnare och gungigare och man behöver pitcha ner dansgolvet är jag beredd med moohmbaton. Är för tillfället lite kär i den här:

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

