Varför jag älskar Köpenhamn

– I princip alla är supersnyggt klädda i dansk design –> inspiration
– Nästan alla pratar en dansk dialekt jag iaf uppfattar 80 % av –> känner mig språkligt begåvad
– Det är okej att dricka öl när som helst på dygnet –> lullig
– Dansk house är fan i mig kanske den allra bästa housen –> glad

Sunni och jag va där på weekend och hade det givetvis fantastiskt. Shopping, hummus, buffé, billigt rosé, posande, Denis Horvat och hotellfrukost. Exakt i den ordningen.

Hummusen har anlänt och är makalös

Hummusen har anlänt och är makalös


Hummusen gjorde något med oss...

Hummusen gjorde något med oss...


Plötsligt förändrades allt...

Plötsligt förändrades allt...


Sen såg vi det här och allt blev soligt igen

Sen såg vi det här och allt blev soligt igen


Sunnis behov av danska wienerbröd stillades

Sunnis behov av danska wienerbröd stillades


Vi försökte jobba på modellposer om det skulle råka hänga ett gäng modescouter på Culture Box (OBS det gjorde det inte

Vi försökte jobba på modellposer om det skulle råka hänga ett gäng modescouter på Culture Box (OBS det gjorde det inte


Som sagt: Vi försökte jobba på modellposer om det skulle råka hänga ett gäng modescouter på Culture Box (OBS det gjorde det inte

Som sagt: Vi försökte jobba på modellposer om det skulle råka hänga ett gäng modescouter på Culture Box (OBS det gjorde det inte


Sanna va tvungen att stanna på vägen till klöbben då hon fann en matchande vän

Sanna va tvungen att stanna på vägen till klöbben då hon fann en matchande vän


Hej då Köpenhamn, tack för att du gav mig den fedaste av ringar

Hej då Köpenhamn, tack för att du gav mig den fedaste av ringar

1 kommentar

Filed under Musique, Resor

One response to “Varför jag älskar Köpenhamn

  1. Sunni!!

    LÖÖÖÖÖÖv IT!!! PUSSS

Kommentera

