Gårdsfest i kväll med Martinez ♥

Som ni ser så va gårdagen lite hård. Men vaknade upp i morse fri från gaffa-relaterade issues. Idag mycket nöjd över att ha lila hår och en sjukt trevlig spelning framför mig!

I kväll är det alltså Klaffbron som gäller – igen. Var så klart rätt trevligt att bli tillfrågad en gång till, så min tech-house-crazyness-blandning funkade väl rätt bra på Klaff helt enkelt. Den här gången är det ingen annan än Martinez som jag värmer upp golvet för. En man vars låtar jag spelat i flera år på såväl galna dansgolv som softa lounge-parties. Tacksam dansmusik som går att anpassa till olika tillfällen helt enkelt.

Sen är jag lite extra lycklig då jag precis bokat en resa till sjuka festivalen Kazantip i augusti och planerar in en NYC-resa under semestern. Varför stanna i Sverige och ta det lugnt när man kan hetsa i utlandet?

Nu ska jag välja tracks inför kvällen och borsta mitt glansiga hår.

Hoppas vi ses på Klaff i kväll🙂

OBS. Martinez-låten nedan kommer spelas till etthundratrettioåtta procents sannolikhet i kväll.

2 kommentarer

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

2 responses to “Gårdsfest i kväll med Martinez ♥

Kommentera

