Sandra Mosh i P3 #21 & ett HÖGTRYCK sveper in över Babel

lila hår läpp öga poster

När jag ska spela arbetar jag ofta hårt för att få min look så nära relaterad till postern som möjligt

Om jag börjar fundera på det så känns det faktiskt ganska sjukt att ha sänt min DJ-show 20 fredagar i rad nu. Lite overkligt men lika trevligt som overkligt.

I kväll kommer jag att köra en rätt blandad kväll som så många andra kvällar… Första timmen inleds lite softare med denna fantastiska remix av Fever Rays Keep the streets empty for me. Hur tempot totalförändras i breaket och sedan långsamt jobbar sig uppåt i dansant basgång igen är fantastiskt snyggt, lyssna!

Min favoritlåt just nu (som du kan lyssna på i inlägget nedan) kommer va med, liksom lite tjusigt material från exempelvis Kollektiv Turmstrasse och andra tyskar. Programmet sänds i kväll fredag, som vanligt i P3 21-23!

Och sen imorn spelar jag på Baaaaabel. Det här härliga eventet har uttryckts bli något av ett högtryck och jag kommer i alla fall inte arbeta för att sprida en lågtrycksstämning i lokalen. Kom och dansa med mig så blir jag så jätteglad. Jag är den där tjejen bakom skivspelarna som ser ut att ha peruk på sig men om du tar på det så är det mjukt likt bomull.

HÖGTRYCK POSTER

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

