The Greeks eller Jamie Stevens? #thelifeisgoodsoundtrack

Har haft några riktigt underbara dagar. Har hängt med mina killpolare från gamla korridoren som jag träffar alltför sällan. Även då jag var tre timmar sen uppfattade jag det som en gemensam glädje över att ses igen…

Sen har jag spelat skivor för en fantastisk Babelpublik. Lördagsspelningen var amazing med en massa tjusiga kommentarer från folket på golvet. Efter det har jag badat i havet, väntat i timmar på thaimat och lekt med lilla lilla hunden Kit som jag nu kommer att få hänga en massa med i flera veckor framöver.

Och alldeles strax åker jag hem till mamma och pappa och Hultsfredsfestivalen. Kanske till och med självaste Visfestivalen kommer att besökas. Mitt sätt att uttrycka mitt stöd för min hemstads största årliga aktivitet kommer väl förvisso inte vara att delta i själva ruinen. Jag sa nej tack till vissång för många år sen. Men jag stöttar det genom att vara på plats i stan under rätt tidpunkt och supporta genom various krogbesök tillsammans med barndomsvänner.

Ja jag säger det, life is good och Jamie Stevens får beskriva mina känslor i melodier. Det kan låta dystert men den här låten har iaf motsatt effekt på mig.

Om du föredrar en mer klassisk pepplåt som går i discons tecken, lyssna på den här istället. Det va länge sen jag blev så lycklig av en melodi. Herregud.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

