Sandra Mosh @ Rotganger – Terassen in Växjö 2011-07-23

Rotganger poster

Ja alltså jag ligger fortfarande febrig. Har nu jobbat mig över till soffan vilket ändå måste ses som nån form av sjukdomsförbättrande framsteg?

Tills på lördag måste jag i alla fall må så pass bra att jag kan sätta mig på tåget och bege mig mot Växjö för då spelar jag på klubben Rotganger på Terassen! Sen råkar det ju också vara så pass magiskt att jag har en massa tjejkompisar där just då, DET VILL SÄGA – det kommer att bli grymt med eller utan feber.

Såhär glittrande var det när jag spelade på Babel senast.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Sandra spelar skivor

Kommentera

