NYC-gigs comin’ up!

POSTER Chelsea Room july 27 With Sandra Mosh

Sky_Room_New_York

Skyroom! Ett av ställena jag spelar på i veckan, typiskt bra utsikt.

Imorn åker jag över till Staterna och NYC närmare bestämt. Inbokat är inte mindre än tre gigz. Surprise att jag är o v e r l y excited?

27:e juli – Chelsea Room
29:e juli – Skyroom
30:e juli – Yachtparty

Förutom denna lilla DJ-turné tänker jag förtära extrema mängder Starbucksköppar. Mysa med Hanna i Harlem, secondhandshoppa i Brooklyn och festa med tjejerna downtown. Slutligen ska jag givetvis spendera timmar spatserandes runt med en av dessa köppar i handen och bara njuta av världens bästa stad.

För kommande spelningar efter NYC å annat sånt där typiskt trevligt, gå till min sida på FB!

Det är tid att dansa som fan och den här kommer jag mss spela i hopp om att få amerikanarna att dansa!

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Resor, Sandra spelar skivor

Kommentera

