Rotganger pics

Lite suddiga kanske men Sunni gjorde sitt bästa för att få lite festliga foton från DJ-båset!

Efter en tjusig resa och middag hade jag nästan glömt bort min förkylning med tillhörande feber och visdomstandsinflammation. Tyvärr gjorde den sig påmind under giget och shit jag har aldrig varit så snurrig vid ett par CD-spelare tror jag. Hade svårt att välja låtar, höra musiken och tänka ett steg vidare vilket va rätt jobbigt. MEN det är ju som alltid grymt å spela att jag hade hur kul som helst.

Ännu bättre att ha tjejerna där dansandes, det underlättade, tack för det fina ni!

Sen kom så många fina Växjöbor fram och snackade, sa snälla saker och ville önska låtar – på ett trevligt, skönt sätt vilket ändå inte hör till vanligheterna… Killen som gjorde min kväll extra fin kom fram två gånger. Första gången sa han: ahhh det borde vara såhär i Växjö oftare! Shit det här e den bästa kvällen jag nånsin haft!

Andra gången han kom fram kysste han mina händer. DET är inte ofta. Kände mig som ett skivspelande helgon och gick lycklig därifrån.

Men nuuu ska jag leka med Emelie, besöka tandläkaren, lägga hysteriska mängder på just tandvård, äta middag och packa/fixa musik till NYC!!! Har tre spelningar där i veckan wohooo Återkommer om mer info om det snart🙂

ROTGANGER 5

ROTGANGER 2

ROTGANGER 4

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Sandra spelar skivor

Kommentera

