Vinn biljetter till SOMMARFESTEN i Malmö!

sommarfesten2011

Sitter i en het lägenhet i NYC, borstar en katt, förbereder giget ikväll och äter frukost. Mycket trevligt alltsammans och tecken på goda multitaskingskills? Hur som helst tänkte jag ändå att passa på att utlysa en liten tävling. För om drygt en vecka spelar jag tillsammans med Rebecca & Fiona, 2000 and One, John Talabot och Oh baby I like it raw-killarna på den bästa sommarfesten Malmö sett!

Det kommer givetvis bli en insane kväll ute vid Brofästet och kanske är du sugen på att dra dit? I sådana fall är det väl extremt passande att jag lottar ut två X två biljetter dit så du och en polare kan komma förbi! Bra va? Det enda du behöver göra är att skicka mig ett mail med ditt namn och personnummer så är du med i utlottningen om två biljetter!

Vinnare presenteras här på bloggen och via mail onsdagen den 3:e augusti. Biljetterna hämtas på Babel under deras öppettider.

Sååå skicka mig ett litet mail så kan du joina mig å de andra ute vid Brofästet nästa lördag!!! Nedan följer musikalisk pepp om du missat någon av Sommarfestens akter🙂

2 kommentarer

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor, Tävling

2 responses to “Vinn biljetter till SOMMARFESTEN i Malmö!

Kommentera

