House/technoklassiker @ Babel i kväll!

guldläpp innan klaffbron

På giget på Klaffbron nyligen hade jag läppar av guld. Kommentar från tjejer i toakön: Alltså du ser ut som ett spöke. Ja ett spöke eller Marilyn Monroe! ...

I kväll hoppas jag att du kommer förbi Babel. VERSUS kör classicskväll och tanken är att spela en massa klassisk house- och techno all night long. Jag kommer kontrollera dansgolvet i kyrkan tillsammans me Patrick Siech, Chris Llopis och Peffe. Mestadels blastig techno. OBS. alltså jag tänker att ta me mig några riktiga gamla hits, alltså HITZ från detta:

till detta!

Inne i baren blir det housigt med Oscar Villata, DJ Soul, Jimi Disco och Joey Massa. De kommer ju köra lite mer åt vad jag brukar spela egentligen, men ska bli rätt skönt att få ur sig lite aggressiva technotoner i afton. Kvällen till ära har jag handlat x antal nya klänningar. OBS. lovar dock att endast bära en p.g.a. svettfaktor mega på scen. Gå in på eventet for more info.

Skulle man vilja värma upp lite innan så körde jag tema classics även i P3. Förra veckan me en massa house och igår motsvarande technomania.

Lyssna på den housiga första delen.
Lyssna på den technofyllda andra delen.

1 kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

One response to “House/technoklassiker @ Babel i kväll!

Kommentera

