ADE i foton

Nej jag behöver inte skriva nån text tror jag. Vi drog till Amsterdam för ADE. Vi åt å drack å vi drack å åt och så gick vi på klubb. That’s it. And it was MEGA.

ade bild-19

älsk på Amsterdam #1

ade bild-20

älsk på Amsterdam #2

ade bild-21

älsk på Amsterdam #3

ade bild-22

nedslagen i Amsterdam

ade bild-23

glad i Amsterdam

bild-3 ade

Patricks leende är skrämmande stelt. Han kan ha varit nervös inför giget, eller mig?

ade bild-5

Sanna å Victor e pepp men Patrick fortfarande lika stelleendes. Är det Victors blick som skrämt skiten ur han den här gången?

dans på dj-bås

Jag tyckte det va en lysande idé att hylla Patricks techno med dans på båset, photo: I am techno/swedish techno

ade bild-16

Emma levererade. SOM alltid

ade bild-17

Och Erik också givetvis.

ade erik å emma

Hur kan man inte bli glad när de här två spelar? photo: Swedish techno, I am techno

ade nima

Nima drog inte heller ner stämningen direkt, photo: Swedish techno, I am techno

ade bild-27

Sanna å Patricia va snyggast på förfesten som ägde rum i ett gigantiskt garage. Så råka bara Deetron, M.A.N.D.Y. och Steve Lawler spela där också.

ade Steve Lawler

Lawler Lawler Lawler

studio 80 1

Resten av lördagen spenderades på fantastiska klubben studio 80 på deras 24 hourfest. Gregor ser du spela i bakgrunden. Jag å Patrick flummar där bak. I förgrunden ser du mannen som sa att jag hade skön stil, jag sa att han hade en fin tröja. Photo: I am techno

studio 80 2

Från Studio 80:s soffhäng. Konstig bild det här, vet inte vad vi håller på med egentligen... Photo: I am techno

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Resor

Kommentera

