One Hour Session = jag föreläser för första gången

mosh

Helt korrekt. Det är en premiär som går av stapeln i kväll. Jag ska föreläsa om hur man går tillväga om man vill lyckas i DJ-branschen. Sitter just nu på tåget me ganska kass uppkoppling så ska fatta mig kort.

One hour session är en föreläsningsserie i Trollhättan där en massa inspirerande människor kommer och pratar om det dem e bäst på. Från sångpedagogik till ja då DJ’ande!

Jag e snart i Gbg nu för transer mooot Trollhättan och börjar föreläsa 18:30. Är du på plats så kom förbi!!! –> LÄNK FÖR INFO

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “One Hour Session = jag föreläser för första gången

  1. Apropå musik – har Du någon gång reflekterat över det här

Kommentera

